Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

czwartek, 14 marca 2013

[Drabble] Ameryko...

Seria: Hetalia
Pairing: USUK
Gatunek: Romans, shounen-ai
Ograniczenia: K+ (+9) ?

„Ameryko...”
Co mogę zmieścić w stu słowach? Mogę umieścić wszystko albo nic, mogę siebie albo ciebie, a nas… Już niekoniecznie… To zbyt rozległy temat. Zbyt dużo kłótni między nami było, zbyt wiele radości… Pamiętasz? Jak byłeś mały i czekałeś mojego powrotu? Byłeś wtedy taki słodki… Kiedy dorosłeś było inaczej… Chciałeś wolności, jak każdy zresztą… To była bolesna wojna, pamiętam ją do teraz… Potem już nic nie było tak samo… Aż do dziś, zgodzisz się z tym, prawda? Może i jest inaczej, ale co z tego? Ameryko… Nie obrazisz się, jak powiem, że cię kocham? Ty przecież… też mówisz, że mnie kochasz.


Tak, wiem, wiem, dawno nic nie było D: A jak już coś się pojawia to takie mega krótkie i nie mające większego sensu, za co przepraszam! Chciałam napisać coś dłuższego, ale po zaczęciu uznałam, że jest beznadziejne i nie ma co pisać... Co do częstotliwości pojawiania się notek, to niestety, jak siedzę na historii lub angielskim (mam z tą samą panią) to mi się żyć odechciewa, tak jest to nudne o.O Nawet obrazki w książce przeglądam! o.O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya