Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

wtorek, 19 marca 2013

[Drabble] Deszcz

Seria: Hetalia
Pairing: USUK
Gatunek: Romans, shounen-ai
Ograniczenia: K+ (+9) ?

„Deszcz
Deszczu… Czemu znów musisz padać? Dlaczego właśnie teraz, kiedy stoję na tym głupim peronie zupełnie sam?... Dlaczego…? Czemu zaraz i łzy zaczynają płynąć po moich policzkach? To wszystko jest niesprawiedliwe… Nienawidzę tego, tak bardzo nienawidzę! Jednak, ty znów pojawiasz się przy mnie. Po raz kolejny dotykasz mojego policzka i uśmiechasz się w ten łagodny sposób. Dlaczego to robisz, Ameryko? Nie chce już o tym myśleć, wolę wpaść w twoje ramiona i w nich cicho płakać. I tym razem mi na to pozwoliłeś, czyżbyś wiedział co myślę? „England”, szepczesz mi do ucha. „I love you”, dodajesz, a świat wokół nas znika.

Cóż to za dziwo mi wyszło, że aż strach pytać o.O Ogólnie miał być z tego komiks, ale wszystko rzuciłam, kiedy po raz... 10(?) rysowałam Anglię i ostatecznie uznałam, że nie potrafię T^T To takie straszne, chyba będę siedzieć jutro i rysować go, ale zapewne już mi się odechce...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya