Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

poniedziałek, 28 stycznia 2013

[Drabble] Ach, ten Ameryka...

Seria: Hetalia
Pairing: USUK
Gatunek: Romans, shounen-ai
Ograniczenia: T (+13)
Ostrzeżenia: Seria "drabble" polega na opowieściach zawierających 100 słów, bez tytułu.

 „Ach, ten Ameryka... ”

„Tak! Combo za styl!”, te słowa słyszę już chyba od rana… „Oh yeah! Kill!”, to też… Czasem Ameryka za bardzo wczuwa się w te głupie gry, jakby nie mógł zająć się czymś pożytecznym! „America! Masz herbatę?” pytam już retorycznie, bo wiem,  jaka będzie odpowiedź. „No!”, wiedziałem… Nigdy jej nie ma, a wie, że nie znoszę kawy. „Odłóż tego pada!” wrzeszczę i siadam na kanapie. Ten zaś zerka na mnie znad ramienia, po czym wykonuje moje polecenie. Jednak nie ma z czego się cieszyć. Nim się orientuję, ten już przyciska mnie do kanapy. „Kochajmy się!”, to było oczywiste, jak zwykle, Ameryko…


Tak oto, po naczytania się dużej ilości fanficków z Hetalii i narzekań mojej znajomej, postanowiłam dać tutaj tę miniaturkę xD Mam nadzieję, że postacie nie są aż tak bardzo pokaleczone xD Miłego czytania ^w^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya