Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Liebster Award TAG

Witajcie!
Tak oto zostałyśmy otagowane przez Yumi, dzięki ci, że o nas pamiętałaś, bardzo nas to cieszy :)

 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Qaszka | Rani111

1. Kiedy zaczęłaś interesować się zachodem?

Zachodem jakoś nigdy się nie interesowałam czy czasami nie chodziło o wschód? Jeśli tak, to ja zaczynałam interesować się tym stopniowo. Mojej sąsiadce spodobało się Naruto, które właśnie wtedy zaczęło lecieć w polskiej telewizji, później poza Naruto zaczęła oglądać także inne anime, mnie też czasami zachęcała, polecając mi jakieś tytuły, tak się zaczęło :D Anime zaczęłam oglądać jakoś w III klasie podstawówki, w V/VI klasie zaczęłam ich oglądać znacznie więcej (o ile dobrze pamiętam ;D).

A czy tutaj przypadkiem nie chodziło o wschód? XD Jeżeli tak to jakoś niedawno, nieco ponad 3 lata temu, a głównym powodem było rysowanie mangi. Wcześniej jakoś lubiłam rysować, nawet chodziłam na kółko plastyczne, gdzie uczyliśmy się cieniować, jednak pocieniowanie przedmiotu, a postaci to wielka różnica x,X Więc właśnie rysunek sprawił, że zaczęłam się interesować wschodem, chociaż szczerze powiedziawszy niezbyt mi wychodzi xD A jeśli jednak chodziło o zachód to cóż... Nigdy się nim nie interesowałam i chyba szybko to nie nastąpi.


2. Ulubiony zespół/artysta?

Nie mam, słucham wszystkiego, co mi się spodoba, najczęściej muzyki japońskich wykonawców, a czasem nawet bierze mnie na muzykę klasyczną lub jakieś OST z anime (przeważnie gdy coś piszę) :D Starając się odpowiedzieć konkretniej na to pytanie, napiszę, że od ponad roku słucham Vocaloidów, niemal zawsze na mojej liście znajduje się co najmniej jedna ich piosenka, najczęściej Rin i Len'a (lub tylko tego drugiego :D)

Cóż... To pytanie jest strasznie trudne, szczególnie dla osoby, która nie słucha nałogowo muzyki xD Ale jeśli już to powiem, że takowego nie mam, zwykle słucham wszystkiego co mi przypadnie do gustu, ale jeśli już coś mi się spodoba to słucham tego w kółko, rzadko się zdarza, że lubię dwie piosenki jednego wykonawcy


3. Co w sobie lubisz najbardziej? (z wyglądu i charakteru)

Hmm... Jakoś nie lubię wypisywać swoich zalet, bo boję się, że ludzie wezmą mnie za jakąś samochwałę :D Ale w sumie właśnie chyba tę cechę w sobie lubię, te swoje wysokie mniemanie o sobie :D

Cóż, podobnie jak Qaszka niezbyt lubię wypisywać swoje zalety, podobnie i wady, po prostu to nie jest dla mnie xD Ale jeśli muszę coś napisać to może z charakteru... moją upartość xD


4. Posiadasz konto na jakimś portalu społecznościowym?

Tak, posiadam ;) Ponoć ludzie bez konta na fb, wg. niektórych źródeł nie istnieją, wiec sobie założyłam, przy okazji poznałam tam paru dziwnych ludzi O.o

Jeśli muszę się przyznawać, to tak xD Posiadam je na nk, bo kiedyś to była droga komunikacji w wychowawcą, a obecnie mam facebooka, ale to tylko po to, aby pograć w gry, których mój komputer już nie pociągnie x.X No i jeszcze posiadam myspace i twitch'a, ale te dwa portale są raczej jakimś chwilowym wymysłem o.O


5. Jak się nazywa Twój najlepszy przyjaciel?

To ta osoba pode mną (if you know what I mean, mój ukeś! :D)

Jakiż geniusz, u mnie to osoba  nade mną xD 


6. Czytasz książki? Jak tak, to jaki gatunek najbardziej lubisz?

Mangi też się liczą? Ja nawet lektur nie czytam za bardzo, tylko słucham audiobooków O.o Po prostu jakoś nie potrafię się zmusić do czytania książek. O.o


Książki? ... Z literami, słowami, zdaniami, stronami, rozdziałami i tomami? Takie zwykłe książki? Chyba mnie z kimś pomyliliście XD Osobiście nie lubię czytać książek, jedynie czytam lektury... Ale mangi powinny liczyć się do literatury, więc to raczej je czytam, a potem używam jako przykład do rozprawki o.O Co do gatunku to romanse, yaoi i... coś się jeszcze znajdzie XD


7. Posiadasz jakąś zdolność/talent, którą/którym możesz się pochwalić?

Huhu, tu to mogę wypisywać i wypisywać, w końcu jestem bogiem :D Ale tak między innym jednym z moich skilli jest np. telepatia, reszty zwykły śmiertelnik nie zrozumie, więc przejdę do takich zwyczajnych umiejętności, a więc np. dość szybko uczę się języków, rysuję, staram się grać na keyboardzie (czasem mi to nawet wychodzi! :D), mam nawet niezłą pamięć, co za tym idzie nawet dobrze idzie mi zapamiętywanie tekstów (przede wszystkim obcojęzycznych) piosenek.

Talent? O to chyba nie powinno się pytać wampira, który już trochę przeżył i nauczył się wiele xD Ogólnie to mogę pochwalić się niewidzialnością (Niczym Kanada XD Chociaż ja jeszcze czasem zasłaniam osoby wokół o.O). Jeżeli chodzi o ludzkie zdolności to... można policzyć rysowanie, które to jest wciąż koślawe i niezbyt dobre XD Do tego oczywiście pisanie, które bardzo lubię, oczywiście nie zawsze mam chęci i czas, jednak ogólnie sprawia mi to frajdę i powiem, że to co wstawiam na bloga jest o wiele lepsze od tego kiedyś, a ja przecież nigdy nie potrafiłam pisać o.O Do tego policzę próby gry na gitarze, które wychodzą też okropnie, ale ogarniam chwyty, więc jest dobrze! Poza tym mam nawet dobrą pamięć, łatwo uczę się polskich piosenek, wierszy, roli na przedstawienie. Co do przedstawień to w pierwszej klasie powiedziano mi, że ja nie mam tremy i chyba muszę przyznać rację, bo jeśli chodzi o scenę, czuję się na niej bardzo dobrze i łatwo wczuwam się w postać, jeśli chodzi o normalne życie... To ciężko jest do kogoś zagadać... 


8. Jakiś typów osób najbardziej nie lubisz?

Nie lubię osób, które mnie nie lubią, nawet bliżej mnie nie poznając ;D


Jakby tak popatrzeć, to naprawdę trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie, jednak takie się zdarzają. Jednym z takich typów są po prostu ludzie, którzy udają idiotów dla szpanu, czasem mam ochotę nawet ich zabić...


9. Co lubisz jeść?

Pizza, spaghetti, frytki, czyli niemal wszystko, co niezdrowe. Lubię też np. naleśniki, racuchy i oczywiście różnego rodzaju słodycze! 


Czekolada~! Po prostu ją uwielbiam! A poza słodyczami to cóż... na pewno frytki i pizza, a tak to nie chce mi się tego wymieniać, jest tego za dużo xD


10. Co Cię najbardziej denerwuje?


Mulący się net, ścinająca się przeglądarka, gdy ktoś mi ciągle włazi do pokoju i nie chce z niego wyjść, a tak poza tym to wiele innych rzeczy, ale zależy od sytuacji :D


Em... Typ ludzi, którego najbardziej nie lubię, no i tak naprawdę to wszystko może mnie denerwować, jednak chyba najbardziej... Mój "kochany", tnący się komp, na którym nieraz nie da się nic zrobić, "wspaniała", zacinająca się przeglądarka i ciągłe skoki prądu, przez które nieraz muszę robić wiele rzeczy od nowa...


11. Co najczęściej robisz na internecie.

Wszystko! Zależy co mnie zainteresuje, oglądam anime, czytam mangi, ogląda filmiki na yt, ściągam coś,  czasami w coś gram, słucham muzyki i dowiaduję się wielu ciekawych rzeczy! :D

No... Ten tego... Oglądam anime i czytam mangę xD A tak na poważnie to oglądam filmiki z minecrafta o.O (boję się sama siebie o.O) A tak to czasem szukam jakiś obrazków, które potem zetną mi kąp, czasem chwytów do piosenek na gitarę, albo siedzę bez celu xD


Nasze pytania:
1. Grasz na jakimś instrumencie?
2. Ulubiony kolor?
3. W jakie gry lubisz grać?
4. Jakiej przeglądarki używasz?
5. Jesteś seme czy uke, a może seke?
6. Wolisz oglądać/czytać coś z cenzurą czy raczej bez?
7. Wolisz tradycję czy współczesność?
8. Jakie jest twoje wyobrażenie wampira?
9. Masz jakiś ulubiony cytat lub powiedzonko?
10. Pochwal się! Najtrudniejsze słowo/słowa jakie znasz?
11. Jesteś optymistą, pesymistą czy realistą?

Nominujemy:
http://otakupl.blogspot.com/
- http://mayorasama.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya