Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

środa, 30 stycznia 2013

[Drabble] Mój kochanek

Seria: Hetalia
Pairing: LietPol/PrusPol/RusPol/UKPol/GerPol

Gatunek: Shounen-ai
Ograniczenia: T (+13)

„Mój kochanek

Sto słów? To generalnie za mało, aby opisać moją totalną zafelistość! To nawet za mało, aby opisać wszystkich kochanków, z którymi generalnie spałem! Pierwszy, to był totalnie Licia, kochany, słodki, idealny na współmałżonka, ale totalnie wielki ciapa! Gilbert? Nie będę generalnie wspominać o tym wyszczekanym dzieciaku! Dalej… Był Ivan! Z niego był totalny napaleniec! Do dzisiaj boli mnie mój zafelisty tyłek, jak sobie to przypomnę… Później Arthur, całkiem dobry, ale totalnie za wielki dżentelmen! A teraz… Teraz jest to Ludwig, bo generalnie mam totalną słabość do jasnowłosych! I powiem wam, że tak zafelistego kochanka nie miałem, chyba z nim zostanę.


Oto i coś niezwykle dziwnego, co urodziło się w mojej głowie o.O Jakimś cudem uznałam, że to może być ciekawy pomysł, tym bardziej kiedyś czytałam rzeczy głównie z naszym Felkiem o.O Tutaj chyba zawarła po kolei paringi, które z nim czytałam o.O 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya