Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

niedziela, 24 czerwca 2012

Lolitki na kanapie


Tak więc wstawiłam coś, co powinnam wstawić już chyba z dwa dni temu, ale z pewnych przyczyn nie wstawiłam :D Jest to mój rysunek na czerwiec, bo rysujemy (razem z Rani111) co najmniej raz na miesiąc, by mieć do podsumowania roku, więc możecie się spodziewać mojego postu raz na miesiąc z jakimś rysunkiem. O ile ja planuję wstawiać tu wszystko, to Rani111 niekoniecznie xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya