Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

środa, 22 sierpnia 2012

Lelouch Kapelusznik

______________________________________________________________
Proszę bardzo! Ostatnio oglądałam Nunnally w Kranie Czarów i coś wzięło mnie na Alicję o.O Z tegoż właśnie powodu uznałam, że chce narysować Lulu jako Kapelusznika, no i proszę, oto jest XD Z góry przepraszam za cień na ciemnych kolorach, niestety mój monitor je zlewa i nie da się rozróżnić odcieni o.O Temu maziane jest tak na czuja xD Mam nadzieję jednak, że nie psuje to efektu xD Też mam nadzieję, że to przypomina Lelouch'a...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya