Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

poniedziałek, 23 lipca 2012

Pierwsze Wrażenie Sezonu Letniego - "Koi to Senkyo to Chocolate"


Tytuł: Koi to Senkyo to Chocolate
Premiera: 6 lipca 2012
 
              Anime opowiada o Yuuki’m Oojim, który jest członkiem Klubu Badań Nad Jedzeniem, gdzie wraz z siódemką znajomych zajadają się przeróżnymi słodyczami i sprawdzają czy są smaczne. Niestety sielanka nie może trwać wiecznie, zbliżają się wybory na nowego Przewodniczącego Szkoły, a główną faworytką jest Satsuki Shinonome, która po wygraniu ma zamiar usunąć wszystkie nieużyteczne kluby, a na pierwszy ogień ma iść właśnie Klub Badań Nad Jedzeniem. Aby tego uniknąć nasz klub wystawia do wyborów swojego kandydata, którym jest właśnie nasz główny bohater.
              Pierwszy odcinek nie wniósł do historii zbyt wiele, tylko przedstawił nam mniej więcej postacie. Dopiero w drugim przechodzimy do głównego wątku anime, czyli do wyborów. Zapowiedź trzeciego odcinka nie bardzo mnie przyciągnęła, jednak cóż, może sam odcinek będzie ciekawszy.               Animacja jest wykonana bardzo dobrze, podczas oglądania nic nie denerwuję i po prostu można się delektować jak postacie zajadają się słodyczami. Wykonanie też jest porządne. Samo anime jest wzorowane na grze o tym samym tytule. Jest to gra typu Eroge i klasyfikowana jako +18, więc nawet nie miałam zamiaru zapoznawać się z oryginałem, przez co nie mogę porównać.               Przejdźmy dalej, na muzykę nie zwracałam zbytniej uwagi, więc nie będę tu o niej opowiadać, temu też przejdźmy od razu do openingu i endingu. Opening jest zrobiony przyzwoicie, pokazuje nam wszystkie występujące w anime postacie, piosenka wykonana przez Annabel (Another ending)  pasuje do całości. Dobrze, teraz ending. Przedstawia on główną piątkę dziewczyn, tradycyjnie jest spokojniejszy niż opening. Przedstawia on po prostu obrazki z tymi dziewczynami. Piosenka do endingu należy do Ceui, według mnie świetnie się tam wkomponowuje. Głosu głównemu bohaterowi użyczył Yuuichi Nakamura, który również podkładał głos Soushi ‘emu Miketsukami (Inu x Boku SS) lub Tomoya’i Okazaki (Clannad). Chisato Sumiyoshi, która jest przyjaciółką z dzieciństwa głównego bohatera podkłada głos Eriko Nakamura, która wcieliła się również w Matsuko Matsubara (Gintama). Kolejną z głównych dziewcząt jest Satsuki Shinonome, w którą to wcieliła się Yuu Asakawa, którą znamy np. z roli Motoko Aoyama (Love Hina). Następnie uczennica z dofinansowaniem na naukę: Isara Aomi, głosu jej użyczyła Mai Kadowaki, znana z roli Illyasviel von Einzbern (Fate/stay night). W Mifuyu’i Kiba wcieliła się Kaori Mizuhashi, znana z roli Minami Shimada (Baka to Test to Shoukanjuu). Ostatnią, dość w dość cichą damę o imieniu Michiru Morishita wcieliła się Asami Imaim, którą znamy z roli Yuuzuki Kiryuu (Kiss x Sis).               Tą serie na pewno będę oglądać dalej. Mimo iż fabuła nie bardzo mnie wciągnęła, to bardzo podoba mi się postać Michiru – jestem nią bardzo zaciekawiona, oraz postać drugoplanowa Oboro Yumeshima, który podczas oglądania rozśmiesza mnie swoimi podtekstami yaoi. Osobiście zaczęłam to oglądać, iż uznałam, że coś odmużdżającego raz w roku można obejrzeć, jednakże seria nie jest wcale taka złą i bardzo miło się nią ogląda. Mam też radę dla fanów słodkości, radzę się w nie uzbroić, gdyż podczas oglądania może przyjść na nie ochota. 
_______________________________________________________
 Proszę bardzo, oto i kolejne pierwsze wrażenie w moim wykonaniu xD Cóż, trzeba było się wziąć za to i potem z nadzieją obejrzeć 3 odcinek tej serii, jakież było moje zawiedzenie, jak okazało się, że nie ma polskich napisów T.T Cóż, będę dalej czekać, ja ce mojego Yume! XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya