Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

czwartek, 1 listopada 2012

Happy Halloween!

Witajcie ludziska!
Jako, iż mamy Halloween, postanowiłyśmy coś narysować, dlatego też wyjątkowo wstawiamy dzisiaj dwa rysunki w jednym poście. Aby poczuć klimat tego dnia postanowiłyśmy ustawić, żeby to, co teraz czytacie wyświetliło się równo o północy, ponieważ tę porę, jak powszechnie wiadomo, uważa się za godzinę duchów :)



Oto i moje dziwne cudo xD Jakoś nie sądziłam, że kiedykolwiek to skończę, a jednak się udało! Cóż... ręce wyszły koszmarnie, ale siedziałam nad nimi dość długo, bo miały w oryginale wyglądać inaczej x.X Jednakże poza tym, chyba nie jest tak źle XD Chociaż nad błyskiem na włosach to się namęczyłam dzisiaj o.O I jak tak teraz paczę, to te czerwone pczadełka w tle zaczynają mnie przerażać o.O



Taki tam dziwny straszak, narysowany w jakieś 10 minut. Prawdę mówiąc to przyszło mi to dziwo do głowy, gdy oglądałam program o duchach O.o


Na koniec postanowiłyśmy dodać coś czysto informacyjnego, otóż, jeśli chodzi o opowiadania Rani, to Beautiful Love jak raczej zauważyliście, nie było w tym tygodniu i nie będzie, z powodu braku czasu Rani nie  zdążyła tego napisać na wyznaczony termin, ale nie martwcie się! Być może pojawi się przyszłym tygodniu, o ile to nie koniec! (Tylko my dwie wiemy czy kolejna część w ogóle ma powstać, ale nie traćcie nadziei!) Prócz BL Rani pisze także inne opowiadania, więc zaglądajcie często na naszego bloga, bo być może kiedyś pojawi się coś innego :D 

2 komentarze:

  1. Ładnie, ładnie - ten pierwszy sympatyczny, drugiego się boję ;) A ręce wcale nie takie koszmarne. Wyglądają na ręce, więc jest dobrze ;) Poza tym zazdroszczę umiejętności :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając ten komentarz w "panelu admina" muszę przyznać, że byłam całkiem zaskoczona, bo nie orientowałam się, o co chodzi xD Nigdy nie spodziewałabym się, że ktoś odkopie wpis sprzed roku, ale to miłe ;) Umiejętności może ciut się poprawiły przez ten czas, ale nie mnie to oceniać, ważne, aby próbować dalej~! W końcu takie rysowanie to 10% talentu i 90% treningu ;)

      Usuń

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya