Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

poniedziałek, 23 lipca 2012

Pierwsze Wrażenie Sezonu Letniego - "Arcana Famiglia"




Tytuł: Arcana Famiglia
Premiera: 2 lipca 2012

                Wyspa Regalo chroniona jest przez organizację zwaną „Arcana Famiglia”, należą osoby, które zawarły kontrakt z jedną z kart tarota, dzięki któremu uzyskały specjalne zdolności. Lider tejże organizacji stwierdza, że czas przejść na emeryturę i ogłasza turniej zwany „Arcana Duello”, w którym ma wyłonić swojego następcę oraz męża dla swojej córki Felicity.
                Mówiąc szczerze zaskoczyło mnie to, długo nie oglądałam tak dobrze wykonanego reverse haremu, do tego na podstawie gry otome! Co dziwne główna bohaterka ma swój charakter przynajmniej przez jeden odcinek, ponieważ niestety w drugim miałam wrażenie, że go straciła. Jednak spodobał mi się pomysł wykorzystania kart tarota. W pierwszym odcinku twórcy zafundowali nam pewne wprowadzenie i wytłumaczenie kto z jaką kartą zawarł kontrakt i jaką ma moc, ale nadal nie wszystko zostało wyjaśnione, moce niektórych z nich nie zostały nam jeszcze ujawnione, aby je poznać zapewne trzeba będzie oglądać dalej.
                Kon Chiaki przed Arcaną reżyserowała chociażby „When They Cry” (Higurashi i Umienko) oraz adaptacje mang Nakamury Shungiku, tak, tej Nakamury od Junjou Romatica, więc miejmy nadzieję, że mile nas zaskoczy w końcu jest specjalistką od serii dla dziewcząt. Warto wspomnieć o głosach naszych bohaterów, mamy tutaj całkiem znaną obsadę składającą się na przykład z Fukuyamy Jun’a (Sutcliffe  Grell, Lamperouge Lelouch), który dość często pojawia się w tym sezonie lub takie gwiazdy jak Sugita Tomokazu (Sakata Gintoki, Kyon) i Nakamura Yuuichi (Tsukiyomi Ikuto, Okazaki Tomoya). Główną bohaterkę gra Noto Mamiko (Kuronuma Sawako, Enma Ai), która jakoś niespecjalnie pasuje mi do tej roli, z początku uważałam, że nie jest dopasowana do charakteru Felicity, po drugim odcinku jednak stwierdziłam,  że jej głos jeszcze bardziej robi z głównej bohaterki kogoś nijakiego, takiego jak większość żeńskich postaci z reverse haremów na podstawie gry.
                Mam nadzieję, że trzeci odcinek będzie równie dobry jak pierwszy, bo jak już wcześniej wspominałam drugi jakoś nie specjalnie mi się podobał, chociażby dlatego, że odszedł od głównego wątku. Jednak wierzę, że może Kon Chiaki mnie nie zawiedzie i będzie to seria, którą będą oglądać z zaciekawieniem i nie będę mogła doczekać się kolejnego odcinka. Jednego jestem pewna, oglądanie EzoTV już nigdy nie będzie takie same…

Ciąg dalszy trochę szerszych pierwszych wrażeń :) To PW miałam przygotowane już jakiś czas temu, ale wstawiam dopiero teraz, sorki ^^" Możliwe, że wstawię jeszcze jedno dzisiaj :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya