Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

wtorek, 12 lutego 2013

[Drabble] Żabojad

Seria: Hetalia
Pairing: FrUK
Gatunek: Romans, shounen-ai
Ograniczenia: T (+13)


„Żabojad”
„Żabojad!” tyle mogę o nim powiedzieć. Tępy idiota, który tylko i wyłącznie pragnie mnie wkurzyć! Jakby tego było mało, to jeszcze teraz, na światowej konferencji się ze mną wykłóca! „Nie możesz, być przeciw nam obydwu!” warknąłem znów, on już przesadza! „Ma chère Angleterre!Oczywiście, że mogę!” odrzekł wąchając swoją kolczastą, zasraną różę! Jak ja go nienawidzę! I znów, jak zwykle przez niego, zostajemy tylko we dwoje w tym pokoju! „Odwal się!” warczę, ale ten znów zaczyna, przytula mnie od tyłu. „Angleterre…” szepcze mi do ucha tym swoim  głosikiem, że też… Ulegam… Koniec, całuje mnie znów, jak zwykle… Chyba… Go kocham… 


Cóż, co prawda to znowu drabble, ale jednak trzeba je wstawić XD Nie przejmujcie się jednak, pojutrze walentynki, więc możliwe, że i u nas coś ciekawego się pojawi xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya