Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

środa, 25 lipca 2012

Nekomimi! ^w^

_____________________________________________________
Tak! Oto i dostałam weny twórczej i nabazgrałam takie coś! Cóż, w prawdzie bazgrałam to tylko po to, by spróbować jakoś ładniej kolorować włosy XD Uważnie zapewne dostrzegą jeszcze jedną zmianę prócz włosów ;) Jakby nie patrzeć chyba po raz pierwszy rysowałam aż tak szczegółową fryzurę! Efekt? Burza włosów... Jednakże z tego obrazka podobają mi się właśnie włosy! Ręce dalej są do niczego, ale to dlatego, że zamiast ćwiczyć kolorowanie rąk, to ćwiczyłam kolorowanie włosów...
A! Może też się wydawać, że coś mnie wzięło na nekomimi, ale to też taka prawda xD Jakoś mi się spodobały, jednak dalej nie potrafię symetrycznie uszu narysować x.X
Na koniec dziękuję tym co to przeczytali xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya