Ogłoszenia:
- Wszystkie linki zostały dodane do menu~ Mamy nadzieję, że wędrowanie po naszym blogu znów będzie dużo łatwiejsze :3

niedziela, 4 sierpnia 2013

Rysunek


Wiem, tytuł bardzo oryginalny.
Od razu przepraszam za tak długą nieobecność (przynajmniej jeśli chodzi o samodzielne posty), w dzień moich urodzin i dodania ostatniej mojej recenzji rozwalił mi się laptop. Jego obudowała była strasznie słaba od samego początku i już po miesiącu użytkowania pourywało się parę elementów, aż przyszła pora na ekran, obudowa ekranu się roztrzaskała, przez co nie trzyma się on na tych łączeniach, tylko na kabelkach (jak ktoś by chciał, to mogę zrobi zdjęcie, jak to pięknie wygląda, choć wątpię by ktoś był zainteresowany). Przez co muszę siedzieć przy biurku, zamiast wygodnie w łóżku - tak jak wcześniej (do tego ekran podtrzymuje pudełko, by nie spadł do tyłu, choć do przodu do co jakiś czas leci). Już nigdy więcej nie kupię laptopa firmy Harry Potter (domyślcie się o jaką firmę chodzi), planuję go w końcu oddać do naprawy, wymiany czy czegokolwiek, gdyż sklep przez dwa lata odpowiada za wydany towar (jeszcze nawet dwóch lat nie ma, rozpadł się jak miał około półtorej roku).
Dobra to tyle Qaszkowatego pamiętnika. Musiałam się trochę pożalić (długie to wyszło O.o). Na późniejszą godzinę nastawiam kolejny rysunek, jak ktoś naprawdę się niecierpliwi, jest do wglądu na dA. Tak przy okazji to ten jest z końca marca (tak długo zwlekałam ze zrobieniem zdjęcia i pomyśleć, że wtedy mój lapek był cały...).
Trochę pesymistyczny ten post wyszedł. O.o

3 komentarze:

  1. To powszechnie wiadomo, że laptopy tej firmy są jednymi z najgorszych, ale musiałaś mieć strasznego pecha, że aż tak zły egzemplarz ci się trafił. T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat takiego laptopa mama mi wybrała, bo zawsze chciała kupić lapka tej firmy, więc jakoś tak się uparła, by mi takiego znaleźć. ;P Ogólnie to ma on bardzo fajne bajery typu czytnik linii papilarnych oraz technologię beats audio i ogólnie w dużym stopniu jest nastawiony na dźwięk (np. ma wbudowany subwoofer), więc wydawał się wprost idealny, bo bardzo lubię posłuchać sobie muzyki w tle. Niestety gdyby tylko ta obudowa się tak nie sypała...

      Usuń
    2. O no to super, że ma takie bajery, bo ja np. jak słyszę taką zwykłą, laptopową jakość muzyki to mnie coś skręca i już wolę w ogóle nie słuchać niż się męczyć z tym czymś. xD

      Usuń

Małe zasady
- Komentować może każdy, nawet użytkownik anonimowy
- Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona
- Odpowiadamy na komentarze, jeżeli istnieje taka możliwość (Czasem na krótkie komentarze nie da się odpowiedzieć)
- Jeżeli nie zastosujesz tzn. "chamskiej reklamy", możesz umieścić link do swojego bloga w komentarzu (Chamski spam będzie usuwany)

Haruhi Suzumiya